Ekspertise fra akademia, kombinert
med styrke fra privat næringsliv
Authera utvikler fremtidens medisiner.
Lanseringsfest på Røverstaden førte til over 10 presseoppslag i både norske og internasjonale medier som igjen har ført til avtale med internasjonalt legemiddelselskap.
En helhetlig bærekraftstrategi gjør at din bedrift kan ta smarte valg til det beste for bedriften, de ansatte og samfunnet.
Vi hjelper deg å utvikle en bærekraftstrategi med gode, realistiske mål. Sammen finner vi ut hvordan dere kan lykkes med omstillingen, identifiserer suksesskriterier og utarbeider relevante løsninger. Strategien blir et verktøy til kraft og gjennomføring. Så er det er vår jobb å gjøre disse tankene og tiltakene om til forståelige og tydelige kommunikasjonskonsepter som motiverer til handling. Bærekraft som er meningsfull og lønnsom – for bedriften og verden.
Rapporteringen følger nordisk standard for bærekraftsrapportering for små og mellomstore bedrifter, Nordic Sustainability Reporting Standard eller tilpasses ditt behov.
VÅR METODE
Vi skaper engasjerende og suksessrike merkevarer som samler styret, engasjerer ansatte og treffer kunden. Vi hjelper merkevaren din å vokse, å møte utfordringer og å møte fremtiden.
Vi ønsker å fremme produkter og tjenester som er bærekraftige og respektfulle for mennesker og miljø, og å jobbe med kunder som deler disse verdiene. Vi har en langsiktig visjon om å skape positive endringer i samfunnet og miljøet.
BLI en stor kunde hos et lite byrå
Det er mange fordeler med å bruke et lite reklamebyrå. Du og din merkevare får mye personlig oppmerksomhet. Vi jobber tett med deg og utvikler et godt forhold over tid.
Effektiv drift, større fokus, økt tillit og mer involvering fører til gode resultater.
VÅR MENING
Alle selskaper må ha et klart formål for å styre merkevaren i riktig retning. Identiteten former og anisasjonens kultur — internt og eksternt.
Hvordan du kommuniserer med målgruppene er avgjørende for å nå målene satt i strategien — og ikke minst velge flater hvor målgruppen er.
Lurer du på noe rundt bærekraft og merkevareutvikling, eller vil du bli litt bedre kjent med oss og hva vi kan tilby din bedrift?