Strategien er et verktøy til kraft og gjennomføring slik at Norsk Dyremat gjør smarte valg til det beste for bedriften, de ansatte og samfunnet.
En rekke workshopper, intervjuer med Nortura, kunder, samarbeidspartnere og ansatte.
Dette er en bærekraftstrategi som viser hvordan Norsk dyremat skal bli den mest bærekraftige produsent av kjæledyrfôr innen 2030. Prosjektet har inkludert morselskapet Nortura, ansatte og kunder.
Målsetning
ambisjon
Vi forplikter oss til å ta hensyn til klima og miljø gjennom konkrete mål og tiltak for hvordan vi driver (bedre utnyttelse av råvarer, nye råvarer og mindre svinn). Hvordan vi forvalter daglig drift (kontorbygg, transport og innkjøp). Samtidig skal vi ha fokus på bruken av proteinkilder i et helhetlig perspektiv.
Mangfold og inkludering
Økt stolthet og engasjement blandt ansatte
Investorpresentasjon til ny fabrikk
Utsmykking på fabrikkene