Passion for food logo, hundefôr

Med hjerte for hundefôr

Passion for food utvikler nye typer hundefôr. Selskapet har gjennom årene oppnådd internasjonal anerkjennelse i Europa. Suksessen bygger på kunnskap om hundefôr og lang erfaring med prosessering av ingredienser, ofte med bruk av alternative proteinkilder. Målet er å levere det beste fôret til fôrprodusenter gjennom grundig analyse og skreddersydde produktløsninger.

Den nye logoen symboliserer lidenskapen for innovativt hundefôr og gjenspeiler selskapets navn og verdier. Hjerteikonet i logoen symboliserer lidenskapen, mens hundemotivet understreker spesialiseringen i hundefôr.

Fargepaletten går fra varme nyanser av rød til myke toner av rosa. Dette valget uttrykker energi, vitalitet og omsorg, som er verdier som ønskes formidlet gjennom produktene. Kontrasten med kalde gråtoner bidrar til en balansert og tiltalende visuell identitet.

Passion for food logo, hundefôr
Passion for food konvolutt
Bekledning

Konkurransedyktig bærekraft

En helhetlig bærekraftstrategi gjør at din bedrift kan ta smarte valg til det beste for bedriften, de ansatte og samfunnet.

Vi hjelper deg å utvikle en bærekraftstrategi med gode, realistiske ­mål. Sammen finner vi ut hvordan dere kan lykkes med omstillingen, identifiserer suksesskriterier og utarbeider relevante løsninger. Strategien blir et verktøy til kraft og gjennomføring. Så er det er vår jobb å gjøre disse tankene og tiltakene om til forståelige og tydelige kommunikasjonskonsepter som motiverer til handling. Bærekraft som er meningsfull og lønnsom – for bedriften og verden.

Rapporteringen følger nordisk standard for bærekrafts­rapportering for små og mellomstore bedrifter, Nordic Sustainability Reporting Standard eller tilpasses ditt behov.

VÅR METODE

Vi skaper engasjerende og suksessrike merkevarer som samler styret, engasjerer ansatte og treffer kunden. Vi hjelper merkevaren din å vokse, å møte utfordringer og å møte fremtiden.

Vi ønsker å fremme produkter og tjenester som er bærekraftige og respektfulle for mennesker og miljø, og å jobbe med kunder som deler disse verdiene. Vi har en langsiktig visjon om å skape positive endringer i samfunnet og miljøet.

BLI en stor kunde hos et lite byrå

Det er mange fordeler med å bruke et lite reklamebyrå. Du og din merkevare får mye personlig oppmerksomhet. Vi jobber tett med deg og utvikler et godt forhold over tid.

Effektiv drift, større fokus, økt tillit og mer involvering fører til gode resultater.

VÅR MENING

Alle selskaper må ha et klart formål for å styre merkevaren i riktig retning. Identiteten former og anisasjonens kultur — internt og eksternt.

Hvordan du kommuniserer med målgruppene er avgjørende for å nå målene satt i strategien — og ikke minst velge flater hvor målgruppen er.

Lurer du på noe rundt bærekraft og merkevareutvikling, eller vil du bli litt bedre kjent med oss og hva vi kan tilby din bedrift?

Vi jobber for å skape suksess for våre kunder.

Lokalt næringliv

Bærekraft